Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Season
[gz] Everything for Ashley Xr8x
News
De Paasvakantie is net gedaan en iedereen moet weer naar school. Alles lijkt normaal, maar sommige kinderen doen raar, ze hebben speciale krachten. Sommige houden ze verborgen, maar anderen misbruiken die kracht om anderen te commanderen.
Laatste onderwerpen
» Algemene Onzin Topic
[gz] Everything for Ashley Emptydo feb 13, 2014 7:59 am van Melissa

» hate my parents {Melissa}
[gz] Everything for Ashley Emptywo dec 25, 2013 2:38 am van Lana

» New-year-event!
[gz] Everything for Ashley Emptydo dec 19, 2013 11:13 am van Jace

» Het google spel
[gz] Everything for Ashley Emptydo dec 19, 2013 10:47 am van Melissa

» School-topic
[gz] Everything for Ashley Emptywo dec 04, 2013 6:51 am van Lana

Affiliates
[gz] Everything for Ashley W8tdtk[gz] Everything for Ashley 28aor35[gz] Everything for Ashley 11ig2s5

 

 [gz] Everything for Ashley

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Noa

Noa


Aantal berichten : 58

Character sheet
Personality:
Age: 14
Power: Shapeshifter

[gz] Everything for Ashley Empty
BerichtOnderwerp: [gz] Everything for Ashley   [gz] Everything for Ashley Emptyza sep 07, 2013 8:16 am

Ik zoek een aantal dingen. Ze horen eigenlijk niet in één topic, maar ik heb geen zin om jullie te gaan onderspammen met allemaal topics. Dus Stop ik ze allemaal in één topic.

Het gaat om Ashley.
klik klik

______________________________________
Family and relationships

Ik zoek familie voor Ashley. Geen tante`s en ooms, aangezien je hier geen volwassenen bespeeld. Ik zoek nichtjes, neefjes etc.

Wat ik ook zoek is Ashley`s tweelingzusje. Haar Fc komt van Toddlers and tiaras waar ze met haar tweelingzusje bekend staat als the tiara twins.
Daarom leek het me leuk om ze hier ook tweeling te laten zijn.
Ik heb nog iets in gedachte wat met het tweelingzusje heeft te maken, maar dat lees je in het laatste stukje.

Een of twee vrienden. Het liefste twee. Één speelt een grote rol in het gene wat ik in gedachten heb voor Ashley`s tweelingzus. Dus als je hier meer over wil weten ga je ook helemaal onder naar deze post.

Andere relaties. Ik zoek ook andere relaties. Mensen die ze (niet) mag. Vijanden etc.

_________________________________

[gz] Everything for Ashley 96doo7
Ik gebruik nu even een jongen als voorbeeld. Maar het kan ook best een meisje zijn. De Fakz is btw al begonnen als deze verhaallijn van start gaat.

"And we all shine on, like the moon and the stars and the sun."
~John Lennon


Ashley is bijna zeven jaar als ze een jongen van haar eigen leeftijd ontmoet. Al meteen mag ze hem. Ze trekken soms met elkaar op, dit word steeds vaker. Haar tweelingzusje voelt zich hierdoor verwaarloosd. Ze word jaloers en verzint allemaal dingen over hem, die zijn gelogen. Maar het helpt wel. Ashley heeft het gevoel dat hij liegt, dat ze hem niet kan vertrouwen. De jongen vat het ook zo op en vertelt haar over zijn gave: hij kan van alles met ijs. Ashley vraagt of de andere dingen ook waar waren, dan komt ze er achter dat dat niet zo is. Ze trekt nog amper met haar zusje op. Ashley groeit en viert haar zevende verjaardag in de Fakz. Het is stil. Er zijn geen roze en witte ballonen. Er is geen roze taart met glitters. Ze krijgt geen jurkjes of een puppy. Het enige wat er word gedaan is dat Ashley een doos met koekjes krijgt. Zelf gebakken door een van de bewoners van het huis, haar zusje had amper mee geholpen. Zelf gaf ze haar zusje een tekening.

"If you can`t figure out your purpose,
fugure out your passion. For your
passion will lead your right in to your purpose."
~Bishop T.D Jakes


Langzaam bouwt Ashley de band met haar zusje weer op. Maar ze gaat niet ver.
Ze heeft geen respect voor haar. Ze mag haar niet. Waarom had ze die leugens verteld? Ze mist haar zusje. De lol die ze hadden. De ruzie`s. Soms lucht ze haar hartje bij haar beste vriend. Maar die weet niet wat hij moet doen. Ashley groeit en word zeven jaar en 5 maanden oud. Bij een uitbarsting ontdekt ze haar gaven. Ze kan omgaan met vuur. Dit veroorzaakt een kleine breuk tussen de vriendschap van haar en de jongen. Maar die breuk dichten ze weer snel. Ze ontdekken na een tijd dat ze hun krachten kunnen bundelen. Dan krijgen ze blauw, koud vuur. Het is erg vermoeiend en kan alleen worden gebruikt met noodgevallen. Maar het geeft ze een hele sterke band. Zo sterk dat hij amper kan worden verbroken.

"You don`t born evil. They make you evil"
~Once upon a time


Haar zusje kwijnt weg in zelfmedelijden. Ze kan het niet langer aanzien dat haar zusje word ingepikt door een of andere jongen. Al jaren zijn ze de beste maatjes, dan kan hij niet zomaar tussen hun komen. Ze ontmoet iemand. Het is een heel aardig meisje van tien jaar. Het maakte niet uit dat ze ouder was. Zíj begreep haar tenminste. Ze zou samen met haar de jongen gaan vernietigen. Ze vertelde haar dat hij een hele hoop erge dingen had gedaan. Dat kon Ashley`s zusje wel begrijpen. Maar waarom moest haar zusje nou net de gave hebben gekregen? Waarom had zij niets? Het zou erg lastig worden. Ze heeft niet door dat ze door het meisje zou worden gebruikt en weggegooid. Als een plastic bekertje. Een velletje papier.

Het duurt niet lang voor Ashley`s zusje en het meisje hun eerste poging wagen. Dit doen ze in zwarte kleding die veel te groot is. Hierdoor struikelen ze waardoor ze zichzelf bijna verraden.

Ze wagen nog een poging. Deze gaat wel goed. De jongen is nog maar half bij bewustzijn als de twee hun gave's koppelen. Daarmee worden de twee weggejaagd. Het duurt lang voor de jongen beter word. In de tussentijd bekend Ashley`s zus wat ze heeft gedaan. Maar ze vertelt niet alleen dat, ze vertelt alles. Ashley is ontroerd. Ze besluit haar zus alles te vergeven. Als de jongen drie maanden voor haar verjaardag beter word is ze al weer aardig bevriend met haar zusje. Hij blijft er koel onder, maar merkt toch wel de teleurstelling. Ashley merkt het ook en gaat wat meer met hem om. Daardoor gaat ze weer minder met haar zusje om. Zo gaat dat een maand en dan draait ze het weer om. Ashey is niet gemaakt voor meer personen. Het is of de één of de ander. En daar leren de drie mee te leven. Het meisje zien ze nooit meer terug.

Wat ik zoek:

"Nothing burns like the cold."
~De vriend(in)
Dit is een erg afstandelijk kind. Hij/zij gedraagt zich ouder dan hij/zij is en is twee maanden ouder dan Ashley.

"We're twins, and so we love each other more than other people"
~Ashley`s tweelingzus
Deze is als eerste geboren. Ze heeft een erg goede band met haar zusje.

"Everybody makes mistakes, but some are never forgotten or forgiven."
~De 'vijand'
Dit is een meisje van tien jaar. Ze is een tijd mishandeld door een jongen die erg veel op Ashley`s vriend lijkt. Zij heeft een gaven.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissa
Admin
Melissa


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 24

Character sheet
Personality: Good
Age: 13 jaar
Power: /

[gz] Everything for Ashley Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Everything for Ashley   [gz] Everything for Ashley Emptyzo sep 08, 2013 2:58 am

Ik zou Ashley's zusje wel willen spelen, maar wat is haar karakter zo ongeveer?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gonerpg.actieforum.com
Noa

Noa


Aantal berichten : 58

Character sheet
Personality:
Age: 14
Power: Shapeshifter

[gz] Everything for Ashley Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Everything for Ashley   [gz] Everything for Ashley Emptyzo sep 08, 2013 7:48 am

@Melissa
Sweet
Ashley ziet er erg lief uit. Ze is dat ook wel, maar dat kan erg snel veranderen.
Ze maakt niet snel vrienden maar gaat vaak een praatje aan. Ze doet modellenwerk en ontmoet daarom veel mensen. Meestal breekt ze de banden heel snel af en houd ze geen contact met de mensen die ze ontmoet.

Quick to anger
Dan komen we nu aan bij haar slechte eigenschappen- die ze best vele heeft. Ashley is snel boos te maken. Ze denkt al snel dat andere jaloers zijn of met haar spotten. Ook heeft ze snel het gevoel dat andere haar te kinderachtig gedragen.

Fierce
Als Ashley boos is kan ze erg fel zijn. Ze begint te schreeuwen en te janken, ze schopt er op los en weigert dingen te doen. Als ze iets niet wil doet ze dat ook niet. Punt. Ze krijgt altijd haar zin en krijgt dus niet de gelegenheid dit af te leren.

Fussy
Ze is best tuttig. Ashley heeft een grote garderobe en vind het heerlijk om te worden opgemaakt. Ze klimt nooit in bomen en walgt van modderpoelen.

The things that gonna change
Ashley zal veel veranderen in de Fakz. Heel erg veel.
Aan het einde van de Fakz is het niet meer tuttig, ze is niet meer verwend. Ze ziet in dat de normale mensen ook heel aardig kunnen zijn. Nog steeds is ze erg fel, maar ze is minder snel boos te maken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 46

Character sheet
Personality:
Age: 7 years
Power: Telepathie

[gz] Everything for Ashley Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Everything for Ashley   [gz] Everything for Ashley Emptyma sep 09, 2013 8:09 am

van Ashley's zusje bedoelde ik ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Noa

Noa


Aantal berichten : 58

Character sheet
Personality:
Age: 14
Power: Shapeshifter

[gz] Everything for Ashley Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Everything for Ashley   [gz] Everything for Ashley Emptyma sep 09, 2013 8:49 am

Oh XD
Dat mag je zelf weten ^^
Ik denk wel dat ze best wel afhankelijk moet zijn, aangezien dat in het verhaal wel ongeveer zo is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissa
Admin
Melissa


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 24

Character sheet
Personality: Good
Age: 13 jaar
Power: /

[gz] Everything for Ashley Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Everything for Ashley   [gz] Everything for Ashley Emptydi sep 10, 2013 7:18 am

oké!
suggestie voor de naam?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gonerpg.actieforum.com
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 23

Character sheet
Personality:
Age: 6 jaar
Power:

[gz] Everything for Ashley Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Everything for Ashley   [gz] Everything for Ashley Emptywo sep 11, 2013 8:29 am

Maakt me niet echt uit
Het moet in ieder geval een Amerikaanse naam zijn.

Noa zou evtw 'het meisje' kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 46

Character sheet
Personality:
Age: 7 years
Power: Telepathie

[gz] Everything for Ashley Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Everything for Ashley   [gz] Everything for Ashley Emptywo sep 11, 2013 9:04 am

Jennifer? Jessica? ...

jij beslist xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 23

Character sheet
Personality:
Age: 6 jaar
Power:

[gz] Everything for Ashley Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Everything for Ashley   [gz] Everything for Ashley Emptydo sep 12, 2013 7:54 am

Jennifer ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer

Jennifer


Aantal berichten : 7

[gz] Everything for Ashley Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Everything for Ashley   [gz] Everything for Ashley Emptyvr sep 13, 2013 8:31 am

ik ben op zoek gegaan naar plaatjes, maar natuurlijk kan ik nu niet meer kiezen...
Kies jij? Ze moet ten slotte een beetje op Ashley lijken... ^^
plaatje 1:
plaatje 2:
plaatje 3:
als je ze alle drie niet goed vind zoek ik wel verder hoor! =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 23

Character sheet
Personality:
Age: 6 jaar
Power:

[gz] Everything for Ashley Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Everything for Ashley   [gz] Everything for Ashley Emptyvr sep 13, 2013 11:21 pm

Ik vind de eerste het meeste op haar lijken, maar als je een beter plaatje vind mag je die wel gebruiken. Jij speelt haar tenslotte ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[gz] Everything for Ashley Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Everything for Ashley   [gz] Everything for Ashley Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[gz] Everything for Ashley
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» This girl is on fire ♥ Ashley
» Build a sandcastle [Ashley]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Stars :: Account Market-
Ga naar: