Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Season
And you live in this scary place? [& Luke] Xr8x
News
De Paasvakantie is net gedaan en iedereen moet weer naar school. Alles lijkt normaal, maar sommige kinderen doen raar, ze hebben speciale krachten. Sommige houden ze verborgen, maar anderen misbruiken die kracht om anderen te commanderen.
Laatste onderwerpen
» Algemene Onzin Topic
And you live in this scary place? [& Luke] Emptydo feb 13, 2014 7:59 am van Melissa

» hate my parents {Melissa}
And you live in this scary place? [& Luke] Emptywo dec 25, 2013 2:38 am van Lana

» New-year-event!
And you live in this scary place? [& Luke] Emptydo dec 19, 2013 11:13 am van Jace

» Het google spel
And you live in this scary place? [& Luke] Emptydo dec 19, 2013 10:47 am van Melissa

» School-topic
And you live in this scary place? [& Luke] Emptywo dec 04, 2013 6:51 am van Lana

Affiliates
And you live in this scary place? [& Luke] W8tdtkAnd you live in this scary place? [& Luke] 28aor35And you live in this scary place? [& Luke] 11ig2s5

 

 And you live in this scary place? [& Luke]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 23

Character sheet
Personality:
Age: 6 jaar
Power:

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptyma sep 09, 2013 1:39 am

Ashley probeerde door het hek naar binnen te kijken. Achter een raam van het grote gebouw zag ze soms iets bewegen. Één keer had ze zelfs iemand horen schreeuwen. Ashley vond het eng, maar er kwam niemand uit het gebouw. Er gebeurde niks vreemds. Alleen die doodse stilte, en dan die gil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 46

Character sheet
Personality:
Age: 7 years
Power: Telepathie

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptyma sep 09, 2013 8:08 am

Luke zat onder een boom een kinderboek te lezen. Hij hield niet echt van die boekjes. Iedereen daar was altijd vrolijk, en het ergste wat er kon gebeuren was dat alle snoep op was. Luke wist dat het in het echt nooit zo was. Soms wenste hij dat hij in zo'n boek kon verdwijnen, dat hij alles gewoon kon vergeten. Achter hem hoorde hij een geluid, hij draaide zich om en zag een meisje aan het hek staan. Ze was ongeveer even oud als hij en had bruin, krullend haar. Hij stopte een bladwijzer in het boek en legde het voorzichtig op het gras naast de boom. Rustig liep hij naar het meisje toe. "Hoi." zei hij nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 23

Character sheet
Personality:
Age: 6 jaar
Power:

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptydi sep 10, 2013 3:13 am

"Hoi." Ashley begon harden hoog te gillen. Ze balde haar handen tot vuisten en kneep haar ogen dicht. Toen er niemand kwam stopte ze en opende haar ogen. Er was niemand gekomen.. Het jongetje stond er nog, en hij was nog steeds alleen. Hij was bijna even oud als zij, misschien zelfs wel ouder! Hij leek niet gevaarlijk, en hij stond aan de andere kant van het hek. Nieuwsgierig hield ze haar hoofd een beetje schuin. "Hallo. wie ben jij?" Je moet beleefd zijn! "Ik ben Ashley" Voegde ze er snel aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 46

Character sheet
Personality:
Age: 7 years
Power: Telepathie

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptydi sep 10, 2013 7:51 am

Het vreemde meisje aan de andere kant van het hek kneep haar ogen dicht en begon hard te gillen. Luke stopte zijn vingers in zijn oren, tot ze weer klaar was. Voorzichtig opende het meisje haar ogen. "Hallo. wie ben jij?" vroeg ze nieuwsgierig. "Ik ben Ashley." Luke keek het meisje schuin aan. "Ik ben Luke." zei hij heel zacht.

(Uhm, ze was toch aan het gillen? ^^")
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 23

Character sheet
Personality:
Age: 6 jaar
Power:

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptydo sep 12, 2013 8:02 am

Ashley moest even nadenken voor ze het zeker wist. Het jongetje had Luck gezegd. "Hoi Luck." Ze keek achter hem langs. "Waarom ben je aan die kant van het hek? Hoe ben je er gekomen?" Het was er kil. Leeg. Waarom zij hij er willen zijn? Ashley moest er niet aan denken daar te staan.

Note: Yep
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 46

Character sheet
Personality:
Age: 7 years
Power: Telepathie

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptyvr sep 13, 2013 7:53 am

"Hoi Luck." zei het vreemde meisje, Ashley. "Waarom ben je aan die kant van het hek? Hoe ben je er gekomen?"  Luke fronste zijn hoofd. "Ik zit hier op school." antwoordde hij. Dat was toch logisch? Waarom zou hij hier anders zijn... "En ik heet trouwens Luke, niet Luck."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 23

Character sheet
Personality:
Age: 6 jaar
Power:

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptyvr sep 13, 2013 11:24 pm

"Ik zit hier op school." Ashley`s mond viel open van verbazing. Was dit een school. "Ik vind deze school niet echt een mooie school. Die in Peredio Beach is veel mooier." Ze was blij dat ze daar heen mocht, het leek haar niet leuk om hier op school te zitten. "En ik heet trouwens Luke, niet Luck." Ashley haalde haar schouders op. "O. Oké"
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 46

Character sheet
Personality:
Age: 7 years
Power: Telepathie

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptyza sep 14, 2013 12:58 am

"Ik vind deze school niet echt een mooie school. Die in Perdido Beach is veel mooier." Luke kreeg langzaamaan genoeg van dat meisje. "Ik heb er toch ook niet gekozen om hiernaartoe te gaan!" antwoordde hij boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 23

Character sheet
Personality:
Age: 6 jaar
Power:

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptyza sep 14, 2013 7:22 am

Ineens werd Luke boos. "Ik heb er toch ook niet gekozen om hiernaartoe te gaan!" Met grote ogen deinsde Ashley wat naar achter. "Nou, sorry hoor. Ik weet toch ook niet dat jou vader en moeder zo streng zijn. Míjn mamma vroeg tenminste óf ik naar die school wou!" Riep ze bitchy. Boos keek ze hem aan. Wat dacht hij wel niet, dat hij zomaar boos kon worden? Tegen háár?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 46

Character sheet
Personality:
Age: 7 years
Power: Telepathie

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptyza sep 14, 2013 8:46 am

"Nou, sorry hoor. Ik weet toch ook niet dat jou vader en moeder zo streng zijn. Míjn mamma vroeg tenminste óf ik naar die school wou!" riep Ashley. Luke kon zich niet inhouden. "Wat fijn dat je dat niet gedaan hebt." sneerde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 23

Character sheet
Personality:
Age: 6 jaar
Power:

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptyma sep 16, 2013 8:29 am

"Wat fijn dat je dat niet gedaan hebt." Ashley stond versteld. Had ze dan verteld dat ze er niet heen ging? Maar dat deed ze wel.. Als ze niet weg was dan. "Ik heb het wel gedaan..." Stamelde ze verward. Wat wist hij er van... Dat was gewoon idioot. Hij bedacht dingen die niet eens waar waren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 46

Character sheet
Personality:
Age: 7 years
Power: Telepathie

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptyma sep 16, 2013 9:19 am

"Ik heb het wel gedaan..." antwoordde Ashley verward. Luke vervloekte zichzelf in stilte. Stiekem hoopte hij dat ze niet bij hem in de klas zou zitten, er waren daar al genoeg stomkoppen. "Als je het hier zo lelijk vind, waarom ga je dan gewoon niet naar de school in Perdido Beach?" vroeg Luke aarzelend, hij wou niet nog meer geruzie met Ashley.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 23

Character sheet
Personality:
Age: 6 jaar
Power:

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptydi sep 17, 2013 8:24 am

"Als je het hier zo lelijk vind, waarom ga je dan gewoon niet naar de school in Perdido Beach?" Wat? Ashley snapte er totaal niks meer van.. "Ik ga juist naar die school." Verward schoot haar blik van de ene naar de andere plek. Ze bedacht zich dat dit gesprek best raar was. Eerst ging het heel normaal, toen maakte ze ruzie en nu snapte ze er helemaal niks meer van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 46

Character sheet
Personality:
Age: 7 years
Power: Telepathie

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptyvr sep 20, 2013 7:05 am

"Ik ga juist naar die school." antwoordde Ashley verbaasd. Haar blik schoot van links naar rechts, alsof ze wou controleren of er niemand in de buurt was. Maar ook Luke snapte er helemaal niets meer van. "Maar... Daarnet zei je toch dat je er níét naartoe ging?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 23

Character sheet
Personality:
Age: 6 jaar
Power:

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptyza sep 21, 2013 10:31 pm

"Maar... Daarnet zei je toch dat je er níét naartoe ging?" Wanneer had ze dat gezegd? "Huh? Nee.. Ik zei dat ik niet hier naar school ging.." Een beetje overdonderd staarde ze naar een van de spijlen van het hek. Het was zo hoog.. Wat een stomme school! Met zijn lelijke hek..

Note: Whaha. Ik snap er zelf ook niks van XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 46

Character sheet
Personality:
Age: 7 years
Power: Telepathie

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptyzo sep 22, 2013 6:22 am

"Huh? Nee.. Ik zei dat ik niet hier naar school ging.." Luke krabde onzeker aan zijn voorhoofd. Wat had ze ook alweer precies gezegd? Luke wist het niet meer, misschien had Ashley wel gelijk en had hij alles verkeerd begrepen... Hij haalde zijn schouders op, wat maakte het eigelijk uit? Hij zag Ashley naar het hek kijken, hoog en grijs was het, met scherpe punten bovenaan, zodat niemand erin of eruit kon. "Waarom ben je hier eigelijk?" vroeg hij stilletjes aan Ashley.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 23

Character sheet
Personality:
Age: 6 jaar
Power:

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptywo sep 25, 2013 7:30 am

Zou hij geheugenverlies hebben? Dat had haar opa.. Het was dat je dingen snel vergat of zo.. Maar haar moeder had gezegd dat alleen opa's en oma's dat hadden. Het jongetje haalde zijn schouders op. "Waarom ben je hier eigenlijk?" Nu was het Ashleys beurt om haar schouders op te halen. Ze schopte wat in het zand en friemelde aan de rand van haar rokje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 46

Character sheet
Personality:
Age: 7 years
Power: Telepathie

And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Emptyzo sep 29, 2013 8:26 am

Ashley zei niets, maar schopte in het zand en friemelde wat aan haar rokje. Luke ging er maar vanuit dat ze dat niet wist. "Is het leuk op die school?" vroeg hij aan Ashley, om het gesprek wat gaande te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





And you live in this scary place? [& Luke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: And you live in this scary place? [& Luke]   And you live in this scary place? [& Luke] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
And you live in this scary place? [& Luke]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG Territoria :: Coates Academy-
Ga naar: